Thursday, July 23, 2009

Tak ada idea....

Salam. Hari ni minda saya tak dapat memikirkan satu tajuk yang sesuai utk dinukilkan dlm blog saya. Tak tau lah kenapa tapi otak ini seperti kekurangan idea... Mungkin esok kalau ada rejeki (jaworld) akan saya post kan sesuatu untuk anda semua. Adalah diharapkan hasil nukilan saya bukan setakat luahan hati sahaja tapi semoga ia juga dapat diterima oleh mereka2 yang membacanya.


Anyway, ni saya postkan video kuching kesayangan kami sekeluarga, Abob. Sedikit background Abob --> umur as at July 09 kira2 3 tahun 6 bulan. Kami adopt Bob dari SPCA Ampang dan waktu tu dia baru saja berumur 6 bulan. Fizikal yang kurus membuatkan muka Bob nampak panjang. Kalau nak compare Bob dengan kuching2 lain pada waktu tu, tak ada yang special about Bob. Tapi anyhow hati kami digerakkan Allah untuk pilih dia. Mungkin kerana kesian dan kami fikir siapalah yang nak kan Abob yang tak cantik ni. Sorry Bob but that was then. Sekarang Abob bagi kami adalah antara kuching yang paling 'hansem' bagi kategori kuching jantan!! Abob manja dan pandai. Kadang2 rasanya mcm kuching yang 'terlampau' sbb dapat keistimewaan mcm anak2 saya jugak.

** lama untuk upload video ni but i hope you'll agree with my statement above.

2 comments:

  1. alala tomeynyer abob...meh la dtg umah aunty Azu...banyak mainan2...bakul baju selonggok mcm tu umah aunty ade 3 bakul...haha pening abob nak main...hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau Aunty Azu bagi Abob bakul baju, Abob tak wat main pun tapi Abob tolong lipat..... wakakakakaka

    ReplyDelete